.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالف گران شدن ورزش برای خانواده‌ها هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:مخالف گران شدن ورزش برای خانواده‌ها هستیم.

به گزارش شمال نیوز، حسن رنگرز گفت: ورزش بخش مهم سبد خانوار مازندرانی است و تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، افزایش هزینه‌ها در این حوزه اتفاق نیافتد.

او هزینه‌های نگهداری و خدمات در باشگاه داری و اماکن ورزشی را قابل توجه خواند و گفت:علیرغم مشکلاتی که گریبانگیر بخش خصوصی ورزش است، خود را متعهد به حمایت از این بخش می‌دانیم و معتقدیم سیاست گذاری‌ها باید به سمتی برود که ورزش هم برای بخش خصوصی و سرمایه گذاران جذاب باشد.

رنگرز مازندران را استانی متفاوت و ویژه در ورزش دانست و گفت: مسئولان ملی نیز این موضوع را باور دارند و یکی از مطالبات همیشگی ما در سطح ملی همین است که باید به لحاظ اعتباری نیز این استان متفاوت دیده شود، چراکه بخش اعظمی از افتخارات ورزش ملی، مرهون تلاش و همت جوانان این استان است که با امکانات حداقلی این افتخارات را رقم زدند.

به گفته رنگرز برای کاهش هزینه‌های ورزش در سبد اقتصادی خانوار، برنامه‌های مدونی وجود دارد که برای اجرایی شدن چنین برنامه‌هایی نیازمند تعامل، هماهنگی و همدلی میان مسئولان، مردم و بخش خصوصی ورزش هستیم و امیدوارم بتوانیم با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران در ورزش شاهد توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های ورزشی باشیم.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.